تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور
سرخط خبرها

پیش بینی قیمت سکه امروز (۷ خرداد ۱۴۰۲) | دلار در پرتگاه کانال ۴۰هزار تومانی؟

  • کد خبر: ۱۶۶۳۹۱
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
پیش بینی قیمت سکه امروز (۷ خرداد ۱۴۰۲) | دلار در پرتگاه کانال ۴۰هزار تومانی؟
سکه امامی در روزهای گذشته در پله های نزول قیمت قرار گرفته است و بیش از یک میلیون تومان کاهش را ثبت کرده است. هر قطعه سکه امامی در اولین روز هفته جاری در محدوده ۳۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر ، قرار است امروز یکشنبه ۷ خرداد سلطان عمان وارد تهران شود؛ بازار سکه چند روزی است که منتظر این اتفاق و نتایج پس از آن است.عده ای از معامله گران امیدوارند که سلطان عمان گره کور برجام و... باز کند. سکه امامی در روزهای گذشته روی ریل نزول قرار گرفته و بیش از یک میلیون تومان کاهش را ثبت کرده است.

هر قطعه سکه امامی در اولین روز هفته جاری در محدوده ۳۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه در دو راهی صلح و جنگ

در شرایط فعلی،تحلیلگران سیاسی و اقتصادی معتقدند که سکه و دلار در دو راهی صلح و جنگ قرار قرار گرفته است.

از یک سو، طبق خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر ، قرار است امروز یکشنبه ۷ خرداد سلطان عمان وارد تهران شود؛ بازار سکه چند روزی است که منتظر این اتفاق و نتایج پس از آن است. عده ای از معامله گران امیدوارند که سلطان عمان گره کور برجام و... باز کند.

نام عمان در ایران و به خصوص در افکار عمومی با عنوان میزبان مذاکرات محرمانه ایران و امریکا و واسطه یا میانجی در پرونده‌های بی‌شمار از تبادل زندانیان ایران به کشورهای غربی تا مذاکرات احیای برجام، از تلاش برای آشتی دادن ایران با عربستان سعودی و مصر تا پذیرایی از هیات‌های کارشناسی ایران و اوکراین در این اواخر گره خورده است.

سفر سلطان هیثم بن طارق آل سعید به ایران با آزادی اسدالله اسدی، دیپلمات بازداشتی ایران در بلژیک و آزادی اولیویه وندکاستیل، امدادگر آزادشده بلژیکی از ایران و زمزمه‌ها درباره نزدیک شدن تهران و واشنگتن به تبادل زندانیان به موازات رفع بلوکه از اموال ایران در کره‌جنوبی همراه شد.

۲ خبر  که توجه بازار را به خود جلب کرد

با این حال، در صورتی که از نشست شورای حکام که قرار است در روزهای آینده برگزار شود اخبار مثبتی منتشر نشود این امر ممکن است تا حدودی سد راه بازیگران کاهشی شود.

دیروز هم علی شریعتی، عضو اتاق ایران و عراق با انتشار توییتی از موفقیت مذاکرات تیم فنی بانکی در یکی از کشورهای همسایه و گشایش ارزی متعاقب آن خبر داد.

 

با این ۲ رخداد مهم به نظر می‌رسد در روزهای آینده، در صورتی که اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد و سیاستگذار ارزی از این شرایط به درستی استفاده کند، باید منتظر ثبات و کاهش قیمت دلار در بازار باشیم که این شرایط حتی بازگشت دلار به پایین‌تر از کانال ۵۰هزار تومانی و ورود به کانال ۴۰هزار تومانی را هم میسر می‌کند. 

منبع: اقتصاد نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->